Ce fac cand imi e pofta de vacanta?! Ma uit la pozele mele din anul trecut. Suna cam narcisist, nu? Dar in mare, cam asta fac. Asa ca m-am decis sa privesc putin in urma, sa fac un scurt rezumat a ceea ce a insemnat 2016 in materie de calatorii si kilometri parcursi.

Inca de acum doi ani, am un bucket list de care vreau sa tin cont, dar in loc sa bifez destinatii, am adaugat altele noi. Acest bucket list este mai mult o motivatie pentru mine sa merg mai departe, sa calatoresc mai mult si sa vreau mai mult de la viata. Daca sunteti curiosi, imi pot dezvalui visele in fata voastra si va voi arata care sunt ambitiile mele in a calatori 🙂

O luna prin Asia

Maldive – PER AQUUM Huvafen Fushi

Pofta mea de vacanta in  2016

Anul 2016 a fost o nebunie pentru mine. Am calatorit in 18 tari (si 30 de orase), in multe dintre ele nu mai fusesem niciodata. Practic anul trecut l-am petrecut mai mult prin avioane decat acasa. Bagajul meu a stat mai mereu nedesfacut. Am bifat destinatii precum: Singapore, Hong Kong, Filipine, Ecuador, SUA, Danemarca si multe altele.

bali

Bali – Mandapa, A Ritz-Carlton Reserve

Am inceput anul admirand focul de artificii din Marina Bay Sands in Singapore. Am continuat prima luna din an printr-un program de detoxifiere in jungla malaeziana urmat de putin sightseeing in Kuala Lumpur. Pentru ca apoi sa ma intorc intr-unul dintre locurile mele preferate: Dubai. Nici nu m-am intors bine din Asia, ca a si urmat un mini tur prin Europa, m-am plimbat cu gondola in Venetia (de Valentine’s Day), am aruncat inca o moneda in Fontana di Trevi (unul dintre locurile mele preferate din Roma), sperand ca de aceasta data sa mi se indeplinesca dorinta.

Luxy in Maldive

A urmat o calatorie in Praga, de unde mi-am cumparat un set incredibil de pahare din Cristal de Bohemia, am petrecut o saptamana intr-unul dintre cele mai exclusiviste bungalouri pe apa din Maldive, de unde nu m-as mai fi intors niciodata! Apoi am mancat placinta mea preferata Borek, in Istanbul, pentru ca in iunie sa dansez pe muzica lui David Guetta in Ibiza. Tot in iunie am mutat petrecerea pe una dintre cele mai animate insule din Grecia, Mykonos. In iulie am avut un mic escape in UAE, unde m-am cazat intr-o oaza in desert (Al Maha Resort). Apoi m-am reintors la civilizatie si o saptamana mai tarziu am participat la o petrecere de casa noua in Danemarca. In drum spre Danemarca m-am oprit putin in Amsterdam, iar in august m-am reintors in Italia pentru a vizita una dintre cele mai frumoase coaste ale Italiei: Coasta Amalfitana, dar si insula Capri. In septembrie m-am pregatit pentru urmatoarea mea calatorie in Asia care avea sa dureze cat o „luna de miere”.

Luxy poarta arogant tricoul cu "I Love Ibiza" in Capri

Luxy poarta arogant tricoul cu „I Love Ibiza” in Capri

Primele doua saptamani le-am petrecut in Hong Kong, apoi am jucat in faimoasele cazinouri din Macau, am stat la plaja intr-una dintre cele mai frumoase insule din lume: Boracay, m-am reintors pentru a doua ora in Bali (destinatia mea preferata in Asia!) si am incheiat vacanta descoperind locuri minunate in a doua mea vizita in Kuala Lumpur.

my trip to Macau

Sofitel Macau

Si, pentru ca anul 2016 a inceput bine, m-am decis sa il inchei la fel de bine, vizitand 4 tari de pe 4 continente. Am petrecut un Craciun traditional in Atena, am stat la plaja in Miami, am vizitat unul dintre cei mai mari vulcani activi din lume in Costa Rica si mi-am cumparat o celebra palarie Panama Hat din Ecuador. Cu ultimele doua destinatii am intrat abuziv in 2017 :). Anul s-a incheiat pentru mine in Miami, fiind racita cobza, ascultand concertul Pitbull de pe malul oceanului, asteptand miezul noptii sa pot pleca acasa la somn. 🙂

Wynwood Walls - Miami

Wynwood Walls – Miami

Mi se pare incredibil ca am reusit sa fac toate aceste lucruri intr-un an de zile. Fiind mereu pe drumuri, nu am apucat sa va povestesc despre multe dintre aceste experiente incredibile. A fost un an fabulos!

Multi dintre colaboratorii mei sunt inca suparati pe mine. Dar ma revansez, promit! Ca sa va dati seama cum stau cu programul, am scris acest articol in drumul meu catre Doha. Ar trebui sa le multumesc pentru serviciul de internet la bord, btw! I love Qatar Airways! Unii dintre voi m-au intrebat daca sunt PR la vreo companie aeriana. Nu sunt, doar povestesc sincer despre experientele mele.

Luxy in Venetia - Gritti Palace 2016

Luxy in Venetia – Gritti Palace

Stiu ca va intrebati cum reusesc (din punct de vedere financiar). Acesta este momentan secretul meu! Revin cu raspunsul intr-un mail viitor. In general este vorba de multa ambitie, perseverenta, putin noroc si muuulta munca. Si NU, nu sunt o fata de bani gata si nici macar casatorita cu vreun oligarh rus. Daca stiti, totusi, vreunul singur, nu m-ar deranja :)) Glumesc, dar sper ca v-am raspuns la cateva dintre intrebari!